Re: kamerka CMOS vs CCD

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:00 MET DST

goto napisał(a):

> To raczej kiepski pomysł... Nowy webcam będzie nieporównanie lepszy od
> starej cyfrówki.
chmm niewiem, nie robiłęm testów, ale tak mi sie wydaje ze kodak3200 na
allegro za 79zł jednak ma lepsze mozliwosci... poprostu kiedys kosztował
 mase kasy, i był przystosowany do robienia zdjec, a praktycznie
wiekszosc webcamów ma obiektyw.. jak komórka lub gorszy.... no ale jak
juz mówiłem nie robiłem testów.
jesli jest ktos chetny to zróbcie zrzut z webcama który widzi banknot np
50 zł, albo klawiature, w kazdym razie cos co da ise porównac.. (
odległosc 1m naprzykład.

ToMasz