Re: Karta video do h.264

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:46 MET DST

Dnia Fri, 28 Dec 2007 07:33:12 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

> "marfi" <marfi @bb.onet.pl> Odpowiedz na news:fl15k1$79f$1@news.onet.pl:

> Żadną. Bo jakie oprogramowanie używa sprzętową akceleracje? Chyba tylko
> najnowszy PowerDVD.
>
> Pozdrawiam!

Jak już to kodek a nie program. Trochę masz racji. Ten od Cyberlinka
najbardziej agresywnie wykorzystuje sprzęt. Za to robi dziwne ograniczenia
nie zapisane w standardzie (rozdzielczość musi być wielokrotnością 16). Co
robią darmowe kodeki nie wiem. Sam używam CoreAVC. Nieco mniej podpiera się
kartą ale z pewnością wykorzystuje mojego x1950.