Błąd po instalacji Wina.

Autor: Matt <mateo_at_rz.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:28 MET DST

Witam!
Otóż mam pewien problem. Instaluje sobie Windowsa XP na dysku SATA 160
gB. Wszystko jest ok, daje mu sterowniki na dyskietce (fasttx2k.sys),
ustawiam partycję (http://mateo.rz.pl/DSCF5081.JPG , http://mateo.rz.pl/DSCF5082.JPG
), ładnie ją formatuje ( http://mateo.rz.pl/DSCF5083.JPG ) i zaczynam
instalację systemu. Pierwszy komunikat jaki zobaczyłem to ten:
http://mateo.rz.pl/DSCF5084.JPG . No więc dałem żeby ignorował ten
pliczek, po czym skończyło instalację ( http://mateo.rz.pl/DSCF5085.JPG
) systemu. Na końcu, komputerek się ponownie uruchamia, i zamiast
ładować ładnie Xp'ka, pojawia sie taki oto błąd: http://mateo.rz.pl/DSCF5087.JPG
.

Gdzie zrobiłem błąd?
Co zrobić, żeby mi dobrze system działał?
Ogólnie, to zainstalowałbym sobie Linuxa, i podejrzewam że nie było by
takich problemów, ale narazie muszę Win, ze wględów odgórnych.

POMOCY !!

Z góry dzięki !
Pozdrawiam :)
Matt