Re: zastosowanie GPU karty graficznej do obliczen naukowych a nie tylko do gier

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:27 MET DST

Dnia Thu, 27 Dec 2007 18:19:53 +0100, STranger napisał(a):

> A uruchamiałeś pod linuksem klienta f@h na dłużej?

Praktycznie wyczerpałem możliwości dalszego dochodzenia. Mój XP jest
stabilny jak skała oprócz tego przypadku. Sprzętu nie można się doczepić,
przetestowany wszystkim czym się dało. Dodam jeszcze, że winda się zawiesza
jeszcze prędzej (po kilkunastu sek) gdy F@F działa a dodatkowo ktoś zacznie
kopiować jakis duży plik po LAN-ie. Namęczyłem sie sporo zanim
skonfigurowałem linuksa tak by można było udostępniać pliki (samba) i
przetestowałem komp z działajacym F@H i jednocześnie serwujacym duży plik
(używałem plików filmowych). Mogę to robić dowolnie długo, byle pod
linuksem :) F@H chodził dziesiątkami godzin podczas gdy ja od czasu do
czasu serwowałem jakiś film, dłużej mi się nie chciało testować :)
Podejrzewam jakąś wadę w windzianym sterowniku sieciówki ale to tylko luźny
domysł.
Parę danych o konfigu: płyta GA-7N400SL z sieciówką on-board, Athlon 2800+,
512MB RAM.

--
Jacek