Re: niepotrzebne napedy optyczne w laptopach

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:18 MET DST

Dnia Thu, 27 Dec 2007 12:21:11 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):
> ["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Jacek Osiecki"
> Jak się używa kulawych systemów, trzeba się bujać z CD, albo - nie daj
> boże - z driverami na dyskietkach.

Miłego ściągania kilku DVD z Ubuntu czy innym RedHatem przez sieć...
Ja sobie cenię wygodę dysponowania lokalnym "mirrorem" dystybucji na
płytkach - choćby po to, by w razie potrzeby nie czekać kilkanaśnie minut w
porywach do kilku godzin ani nie być zablokowanym jeśli akurat padł internet
lub jestem w miejscu gdzie internetu brak (lub jest tylko gprs/edge)...

A co do kulawych systemów - takie już jest życie, że czasami ich też trzeba
używać. Choćby do gier czy do rzeczy które są tylko pod windows... VMWare
ratuje w wielu sytuacjach, ale mówimy o laptopach które siłą rzeczy są
słabsze od komputerów stacjonarnych.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944