Re: simpad sl4 i nawigacja

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:01 MET DST

AFRO napisał(a):
> A ja nawiązując do simpada. Czy karta
> http://www.allegro.pl/item287774252_socket_pcmcia_rs232_plytka_z_software.html
> będzie na nim działała? Powinna teoretycznie udostępnić drugi port
> rs232.

Na moje oko powinna działać. PCMCIA 16bit, i są na stronie producenta
drivery do HPC2000.
Zastrzegam się, że nie mam takiej karty.

Tylko czy na pewno potrzebujesz 2xRS ?
Może synchronizacja po USB a użyj tego jedynego RS który jest w zestawie.

Przeglądnij http://simpad.pdaclub.pl

Jeżeli jesteś odważny, poczytaj tutaj
http://opensimpad.org/index.php/Hardware_Details#DECT_Modul_MD34

Serwis jest poświęcony gównie linuksowi na simpadzie,
ale opisany jest dość dobrze hardware.

Moduł DECT34 to taki przepakowany port RS :-)

Owocnego "dłubania"

Rafał