Re: czy prawdziwy IBM jest gdzies do zdobycia?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:52 MET DST

> Spokojnie możesz brać w ciemno tu bez dotykania...
> http://www.notebooki.pl/lista/notebooki/214/
> w grudniu brałem u nich 3 laptopy Lenovo/IBM z serii N200... bez
> najmniejszych problemów. Seria T, to nadal bardzo solidne komputery.
> Myslę, że nie będziesz zawiedziony...

jednak jesli ktos wybiera miedzy Rxx a Txx to niech lepiej obydwa pomaca bo
one sie nie wiele roznia miedzy soba, ale czasem detale deycyduja.
jesli ktos by mial wybierac miedzy Nxxx a Txx to macanie nie ma takiego
znaczenia bo miedzy tymi seriami jest przepasc jesli chodzi o wykonanie i
materialy.

ja bym proponowal jednak pomacac i Rxx i Txx, przy czym nie musza to byc
konkretnie takie modele jak sie chce kupic, a raczej z tej samej seri
wystarczy, bo to czy to bedzie T61 czy T60 to niema znaczenia jesli chodzi o
jakosc wykonania.
wiec jak znajdziesz sklep ktory na stanie ma jedna Txx a drugi Rxx to smialo
mozna jechac i macac:)

ew do serwisu zagladnac, w warszawie rzuc okiem na CSS i Ram-Serwis,
szczegolnie z tym drugim mam mile doswidczenia wiec moze jest opcja ze
chcesz przyjsci pomacac u nich sprzet:)

--
pzdr
piotrek