Re: HP2100 z jetdirect 600

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:48 MET DST

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.t3sy4qxxichron@p-65ddf670fbef4.home.aster.pl...
> Powitanko,
>
> Jest sobie laserek HP2100 z karta jetdirect 600n (J3111A). Wszystko fajnie
> chodzi, tzn. drukowac moge, ping do tej karty dziala szybko, ale jak
> probuje w przegladarke wpisac jej IP, to mam:
> "503 Service Not Avaiable"
> Musialem router/switch przestawic na adres z tej puli, bo nie moge nawet
> zmienic IP wspomnianej karty. Czego nie wiem, co mam zrobic zeby sie
> dobrac do ustawien tej karty? JetAdmin tez sobie nie radzi, za to
> sterownik wykryl wszystko bez problemu i jak wspomnialem, moglem
> szybciutko drukowac po instalacji.

Wg mnie trzeba zresetowac JetDirecta, tylko problem w tym ze 2100 nie ma
wyswietlacza zeby to zrobic z panelu sterowania drukarki. Podobno mozna
zrobic restart jakas komb8inacja klawiszy (zadzwon do HP - oni Ci
podpowiedza) - kiedys dawno temu mialem podobny problem z jetdirectem w 2200
i udalo mi sie zresetowac go. Polecam tez HP Download Manager - zrobisz nim
aktualizacje firmwaru, na pewno nie zaszkodzi.

Pozdrawiam
SLawek