Re: Czy zmiana BIOS-u moze byc powodem zwisu komputera?

Autor: Andre NH <aturekSP_at_AM.pro.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:46 MET DST

> A wyczyściłeś konfigurację BIOSu po aktualizacji, ustawiłeś
> ją na nowo i przetestowałeś stabilność nowych ustawień?

    Nie wiem co masz na myśli "wyczyścić konfigurację". Po prostu
flashowałem nowy soft i oczywiście po tej operacji weszedłem w ustawienia i
pozmieniałem tak, jak miałem poprzednio. Czy trzeba coś jeszcze "czyścić" ?

> Oczywiście może. Dlatego nie robi się aktualizacji BIOSu bez
> wyraźnej przyczyny.

    Otóż przyczyna jest taka: zamierzam wymienić procesor AM2 na AM2+.
Wymiana BIOS-u właśnie na najnowszy ma spowodować możliwość takiej wymiany.

    Ściągnę wersję jaką miałem uprzednio i zainstaluje z powrotem. Odezwę
się czy pomogło.

Andre