Re: jaką wziąć obudowę aby barracuda się nie tłukła

Autor: Krzys <Krzys_at_nielubiespamuheeh.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:46 MET DST

Tomasz Domański wrote:
> witam,
> mam w komputerze dysk seagate barracuda ata 250 GB przy którym w mojej
> obecnej obudowie w zasadzie nie da się pracować, muszę kłaść na pudło
> ogromniastą książkę kucharską żeby słyszeć własne myśli, tak buczy -
> obudowa to jakiś stary codegen i będę chciał

cheieftec to shit :(

Ja mam na gumowych nozkach - z jakiegos starego CD x 2 ;) wyciagniete, maja
dziurke na wkret itd, ok 8mm wysokosci, siedzi dysk na dole obudowy.

Ale pamietaj ze:

a) nie jest to mobilne bo dysk lezy grawitacyjnie tylko :) Mozesz kupic firmwoe
mocowania w gumowym "hamaku"

b) temeraturki nie oddaje na obudowe - mozna z boku jakies radiatory przykrecic
nie duze jak trzeba, ale moj samsung sie duzo nie grzeje wiec bez patentu.

Do siego roku * grupowiczon @ b3d.