Re: karta AGEIA PhysX

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:44 MET DST

Użytkownik Roket napisał:

[cut]

> Kto ma, używa, jak wrażenia
> czy warto, nisza, droga zabawka ?

Nie mam, nie uzywalem, opieram sie na recenzjach z netu.
Obecnie nie warto, zbyt malo gier uzywa (zadne ze znanych i fajnych).
Zeby uzywac jej musisz miec bardzo mocna grafike, bo to dodaje tylko
efekty a czesc roboty spada na GPU, wiec wydaje mi sie, ze bez 8800GT to
nie ma co podchodzic. A obecnie to IMHO nie ma sensu, zbyt malo gier.

--
Pozdrawiam,
Maciek