Re: jaką wziąć obudowę aby barracuda się nie tłukła

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:42 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:
> Użytkownik Osadnik napisał:

> Ja nie moge sobie pozwolic na cos takiego, bo niestety
> przenosze/przewoze czesto komputer. Jest taki jeden patent z matami
> wygluszajacymi i obudowami po CDROMach ale nie mialem jeszcze okazji
> przetestowac.

Wygłuszanie nie zatrzyma wibracji.

TO co ja zrobiłem to możesz mieć normalnie przy przenoszeniu. Wszytko
jest w obudowie i zajmuje miejsca tyle co dwa dyski. jak chcesz to
możesz przywiązać tą gąbkę do dysku. Przenoszenie komputera nie
zaszkodzi - pod warunkiem ze przenosisz go bez odwracania na wszystkei
strony.

Jak opatulisz dysk gabka czy czymś podobnym to sie zagotuje.