Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: ss1 <ss1_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:41 MET DST

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości

> Bardzo mnie smieszy (to tak offtopicznie) jak ktos w obecnych czasach sie
> mocno podnieca Makiem i jego przydatnoscia do robienia muzyki. Ale
> dlaczego? Lepiej sie robi muzyke jak sie na niego patrzy czy co? Bo
> wydajnosciowo odkad wszedzie mamy Core2Duo to nie ma zadnej roznicy, do
> tego te podle karty w Makach, uh.

Bo na przyklad tylko na MAC-a jest najlepszy program do produkcji muzyki
Logic Studio 8. A jak ktos sie zajmuje muzyka - to i tak nie korzysta z
dzwieku wbudowanego - zarowno na MAC i PC. Interfejsy Audio na FIREWIRE na
MAC-ach dzialaja bezproblemowo - natomiast na PC - trzeba dobrze poszukac
aby zdobyc FIREWIRE z odpowiednim chipsetem ktory nie robi problemow.
A tak naprawde to platforma dla mnie nie ma znaczenia - na kazdym komputerze
mozna osiagnac to samo. Ale tylko MAC jest ladny - i ja chetnie za to
zaplace - bo lubie ladne rzeczy.