Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: Przemek Wozniak <przamak_at_o2.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:35 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Mnie się tam nawet podoba. Jest niewątpliwie specyficzna,
> unikatowa, nieszablonowa, ale jeżeli chodzi o styl, jakość
> i funkcjonalność bije pewnie wiele typowo "pecetowych" pro-
> duktów. Sam bym chętnie popracował na takiej dla testu.

Używam takiej klawiatury od około 2 miesięcy i moje wrażenia są naprawdę
pozytywne. Wykonanie na bardzo dobrym poziomie, a klawiatura pomimo
niewielkich rozmiarów zaskakująco ciężka. Klawisze mają mniejszy skok niż w
klawiaturach notebookowych i wciskają się znacznie lżej. Przesiadając się na
klawiaturę notebookową (nie mówiąc już o klasycznych klawiaturach z dużym
skokiem) mam teraz wrażenie, jak bym pisał na maszynie do pisania.

A i ten nietypowy kształt klawiszy sprawdza się nieźle - można naprawdę
niedbale trafiać w klawisze, a pomimo to mam wrażenie, że błędy popełniam
rzadziej niż na klawiaturze o standardowym kształcie klawiszy (w klawiaturze
Apple klawisze mają większą powierzchnię kosztem mniejszego odstępu pomiędzy
nimi). Jeżeli chodzi o przyjemność pisania, to bez wahania stawiam tę
klawiaturę powyżej niby mistycznej klawiatury Thinkpada serii T czy Logitech
Ultra X Flat. Odkąd używam klawiatury Apple, mam wrażenie, że tamte mają
zbyt ciężko wciskające się klawisze o zbyt dużym skoku, w które zbyt trudno
trafić (choć dawniej nie miałem takiego wrażenia).

--
pozdrawiam,
Przemek