Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:30 MET DST

Użytkownik ss1 napisał:

[cut]

> Ja tam zadnej dziwacznosci nie dostrzegam. Obudowa plus klawisze. Jedyne co
> sie rzuca w oczy to to, ze jest piekna. I cena tez w normie (biorac pod
> uwage jakies calkiem przecietne klawiatury logitech - 2 razy drozsze).

No coz, klawiatura za 250zl kojarzy mi sie tylko jednoznacznie z
Logitechem G15 Gamer chujemuje + certyfikaty gier + panele LCD w
klawiaturze. Czyli nic porzebnego, jedynie lans. Nie chce wyrazac swojej
opinii na podstawie 20 minutowej sesji pisania na takiej klawiaturze ale
jak na normalnej idzie mi to w miare szybko to na tej szlo strasznie
opornie + dziwne rozlozenie klawiszy + maly skok = moje pisanie jak
blondynka z 5 centymetrowymi pazurami. Wole kupic (i to zrobie! ;] ) z
Allegro nowa/uzywke klawiature IBMa za 50zl/8zl (!!!), ktora nie dosc,
ze jest super (biorac pod uwage cene) i jest jeszcze bardziej super (nie
borac pod uwagi ceny tylko jakosc i ogolnie komfort uzytkowania) na tle
masy innych klawiatur. Szczerze to lepszej nie uzywalem.

--
Pozdrawiam,
Maciek