E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: Marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:24 MET DST

Witam grupowiczow,
Asus P5WDH delux
C2D E4400
PDP Patriot Dual LLK 2x1GB 800Mhz CL4
Wiatrak: ASUS Silent Square
Chieftec 550W

pyatnie mam takie jak ustawic taktowanie procesora aby z pamieciami
graly 1:1 ??

obecnie mam prcesor 320x10 3200Mhz temp. 40C bez stresu (narazie go nie
katuje bo nie wiem czy na tyle zostawie;>) pamieci 800Mmhz 4-4-12-4
napiecie procka 1.5v
napiecie pamieci 2.2v
przy podkreceniu pamici na 1000Mhz 2.3v pamieci sa komp nie wstaje a
producent podaje ze ida na 1000Mhz przy 2.3v u mnie to nie mozliwe..

jesli ktos bylby chetny mi jakos pomoc w oc mojego sprzetu bylbym bardzo
wdzieczny.....
Ps: wogole nie mam pojecia o OC ... dlatego szukam tutaj pomocy w necie
nie wiele znalazem bo nie kazdy ma te plyte a jak juz jest plyta to inny
procesor (lepszy) to juz tymi ustawieniami sie nie sugeruje, jak ktos
juz ma ten procek to napiecie ma tak niskie ze u mnie wogole komp nie
wstaje...
pliss o pomoc..
z powazaniem,