Re: UPS

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:24 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> *Jakimi* śmieciami?

Mieszkam na końcu linii. Dwie spawarki po drodze wystarczą?

> Tani UPS nie zabezpieczy Ci dobrze sprzętu przed zakłóceniami,
> a tym bardziej na przykład przed przepięciami powstałymi w
> czasie burzy.

Nie o to mi chodzi. W czasie burzy wyłączam sprzęt.

> Gniazdka są najmniejszym problemem, przecież można zrobić
> listwę przedłużającą z odpowiednim przejściem.

Wszystko można zrobić (prawie).

> Nie widzę sensu. Nie jest przecież potrzebne podtrzymywanie
> pracy telewizora przy krótkich przerwach w zasilaniu, nikt
> jeszcze nie umarł z braku transmisji meczu przez 5 minut.
> A zabezpieczeniem tani UPS jest prawie żadnym.
> Zainwestuj lepiej w elektryka, który założy Ci zabezpieczenia
> różnicowoprądowe oraz przeciwprzepięciowe na przyłączu lokalu
> i sprawdzi instalację ochronną w całym mieszkaniu, oraz w dobrej
> jakości listwę z filtrem.

Nie chodzi mi o podrzymanie przez 5 minut, a raczej żeby to wszystko
działało. Jakiś rok temu miałem w sieci 90 V i telewizor się usmażył. Strata
ok. 200 zł.

--
Zbychu
------