Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Qba <moria_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:23 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:

> Wez tanszego Intela a np. pozniej kupisz Penryna. Jak nie chcesz takiego
> manewru robic i nie podkrecasz to lepiej wez to co Ci zaproponowali lub
> rozwaz opcje Q6600.

Intel Core2 Quad Q6600 2,40 GHz ?
W porównywalnej cenie jest AMD Phenom Quad-Core 9600.
Który będzie bardziej wydajny ?
I jak to wygląda od strony softu ? Czy to multum rdzeni faktycznie jest
wykorzystywane ?

> To wydaje mi sie, ze X1950Pro spelni Twoje wymagania, czy to 256MB czy
> 512MB.

Hmmm... Z tego co widzę na Komputroniku, seria x1950 kosztuje więcej niż
2600.

> Dysk twardy spoko, zasilacz lepiej kup taki jak podalem, jesli sprzet ma
> byc na dluzej, najtaniej wyjdzie kupic Modecoma 400W za 150zl (z tym, ze
> znowu powtarzam, nie Feel). RAM do wyboru do koloru, wybierz byle taniej :)

OK, dzięki za poradę.

Qba