Re: MSI p35 Neo2-fr i chieftec 360-202-DF

Autor: Marcin \ <kenickieWMOIMADRESIEJEST43_at_boxczterytrzy.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:06 MET DST

Użytkownik "Shoggy" <przedpel@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fkqo5f$bls$1@news.onet.pl...
> Wiadomo jak to jest: przychodza swieta i daje sie prezenty:) A prezentem
> dla mojego mlodszego brata miala byc w/w plyta wraz z E2140 i 2GB RAM.
> Mial to byc update - reszta sprzetu zostaje taka sama. Podlaczylem to juz
> wczesniej u siebie w domu i wszystko smigalo na zasilaczu corsair VX 450W
> oraz radeonie x800XT. A tutaj klops: System nie startuje, zasilacz sobie
> niepokojaco buczy. Wiatraki sie niby kreca, ale dysk juz na przyklad nie.
> Po chwili sie wszystko wylacza. CMOS oczywiscie czyscilem.
> Ten chieftec ma jeszcze stary 20 pinowy wtyk + 4 pinowy wtyk 12V, podczas
> [...]

No właśnie ten zasilacz już nie jest dobry. Był kilka lat temu. Na
dzisiejsze czasy ma b.słabą linię 12V. Przez co mi strzelił niestety jeden
ze stabilizatorów w środku zasilacza. Na szczęście, strzelił tylko
stabilizator i nic poza tym. Chyba go wymienię i wystawię na allegro, do
mało wysilonych kompów (starszych) może się komuś nada.
W swoim sprzęcie wstawiłem Topowera 400W i mam bezproblemowego kompa.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak // kenickie<at>box43<kropek>pl // GG: 291246
      Intel C2D E4300 // Gigabyte 965P-S3 // 2x512MB DDR2/667