Re: Co pada?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:57 MET DST

Skalski pisze:

> a na poważnie to wygląda na to "co wiesz" :) , jest go mało i wg. mnie
> wypadało by wywalić niepotrzebne usługi (programy) z systemu (co 3-4
> tygodnie) albo dołożyć "wiesz co"
> :)

Myślisz, że tego nie robię? Na samym początku wyłączenie niepotrzebnych
usług, zredukowanie graficznych wodotrysków, poinstruowanie siostry by
nie trzymała masy programów siedzących w trayu itp. - do tego już
przywykła i nieraz potrafiła system utrzymać dosyć długo, a już na pewno
nie należy do tych, którzy zarzynają Windowsa w trzy tygodnie. ;P RAMu
mało - ale wytłumacz kobiecie, że powinna dokupić więcej "skoro działa". ;)

Powyższe, wraz ze wspomnianym dźwiękiem z dysku raczej skłaniają mnie ku
twierdzeniu, że problem jest sprzętowy. :)