Re: drukarka laserowa z duplexem

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:53 MET DST

MC pisze:
> Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości

> Nie, to jest jeden bęben uzywany jeden raz przy druku czarnym, a cztery
> razy po kolei dla tonera żółtego, cyjanu, magenty i czarnego w druku
> kolorowym.
Jeszcze dziwniejsza konstrukcja. Jak w takim układzie jest na ten jeden
beben nanoszony toner z 4 pojemników? Co dzieje się z odpadkowym tonerem
nadmiarowym - są wszystkie mieszane? Chyba że to nie jest bęben, tylko
np bęben w postaci pasa transmisyjnego, który przechodzi koło 4 tonerów
i tylko są odpowiednie dosuwane do niego?