Re: UPS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:51 MET DST

Dnia Mon, 24 Dec 2007 12:59:14 +0100, Bonawentura napisał(a):

> Ale jaja!
> Dla transformatora sieciowego, kształt przebiegu napięcia wejściowego ma
> zasadnicze znaczenie!!!!!
>
> Pozdrawiam. Mariusz.

Tym bardziej tyczy się to wszelkich przetwornic beztransformatorowych.
Dlatego proponuję zakup używanego UPS-a dobrej firmy. Taki APC SmartUPS
1400 na przykład kupiłem parę lat temu za kilkaset złociszów i
podtrzymuje mi on do dzisiaj absolutnie bezawaryjnie cały sprzęt RTV
oraz dwa pecety w domu. Czas podtrzymania > 1 godziny.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/