Re: Epson Picture Mate - ktoś ma?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:41 MET DST

W dniu 2007-12-23 22:22, Maciek pisze:

> sklepach internetowych. Czy ktoś ma tę drukarkę? Może ktoś wie, gdzie
> kupić do niej tusze (może być w Warszawie i okolicach)? Szczerze mówiąc,

To stary model, pierwszy z serii PictureMate, dlatego nie ma cyfrowego
oznaczenia :) Zapytaj o materiały eksploatacyjne w firmie Marguz na
Wolskiej 64, nawet jeśli nie mają w danej chwili na magazynie to powinni
szybko sprowadzić.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl