Re: Omyłkowe utworzenie partycji (bez formatu) na dysku z danymi. Jak odzyskać dane?

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:41 MET DST

> Dokładnie na ten sam temat napisałeś na grupie
> pl.comp.os.ms-windows.winnt i tamże dostałeś szczegółową odpowiedź. Po
> co więc mnożysz wątki? Tylko zniechęcasz w ten sposób do pomagania.

Przepraszam. Dałem post na dwie grupy, ponieważ wydawało mi się że
problem leży na granicy zagadnień sprzętowych i systemowych... Laicka
zapobiegliwość jakby... Gdzież on wobec tego przynależeć powinien?

> Ghost się do tego nie nadaje. Jeśli już, to trzeba zrobić kopię czymś
> działającym na poziomie sektorów, na przykład BootIthttp://www.terabyteunlimited.comalbo DFSee.

Czy ta kopia jest konieczna, jeśli wybrałem póki co opisaną przez
Ciebie na tej drugiej grupie drogę z TestDiskiem?

Pozdrawiam - Micz