Re: Słaby komp

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:12 MET DST

> Zrób jak ja - kup Fallouta i chipsy na wieczór :D
> Jest sporo dobrych starszych gier, które pomimo słabej grafiki są bardzo
> grywalne. Z zeszłorocznych tytułów to chyba raczej gry flashowe na www
> mógłbyś potestować na tym zestawie ;)

No coz, wszystko zalezy od ceny za tego Ge 6200. Napewno w grafice odczujesz
roznice, mniemam ze masz rive TNT2 w terazniejszej kofiguracji.
Ja bym sie spoko pokusil na wymiane oczywiscie wszystko w granicach zdrowego
rozsadku. Czasami za przyslowiowa flaszke lepszego piwa mozesz stac sie
wlascicielem karty o niebo lepszej niz posiadana.

A co do gierek to najsmaczniejsze IMHO sa te z M.A.M.E, sama slodycz
grywalnosci :-) mniam

zdrowko
x4y4