Re: laptop lenovo 3000 n200 instalacja Win Xp

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:11 MET DST

makskey pisze:
> kupiłem ww laptopa, chce zamontować Windowsa Xp, wkładam płytkę
> instalacyjną, trochę na początku powczytuje i przed właściwą instalacją
> pojawia sie komunikat że nie wykryto twardego dysku a dysk na pewno jest
> (WD), nawet na początku kontrolka HDD zamiga, dysk sie pokręci i stop.
> Komputer kupiłem bez systemu podobno z PC DOS, czy brakuje mu jakiegoś
> sterownika. Chciałem zamontować Windowsa XP ze starego kompa a tu takie
Po pierwsze NTG, ale skoro idą święta to sprawdź czy możesz przestawić
dysk z trybu AHCI na ATA, jak nie to potrzebujesz stacji dysków i na
niej sterowników do kontrolera SATA. Ewentualnie przy pomocy nlite
zintegruj te sterowniki z instalką windowsa.
Po szczegóły odsyłam na grupę systemową lub do googli.

Pozdrawiam,
MW