Re: Pytanie o laptopa California Access M720S T2450

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:45:53 MET DST

jacek.kolezynski@gmail.com pisze:
> Nie ma wielu opini na temat tych laptopow, jesli juz sa to srednio
> pochlebne, ale dosyc stare, minimum sprzed roku.

Mimo to są nadal aktualne. California Access to kiepski producent, słabo
poważany zarówno u nas jak i w innych krajach. "Taniość" takiego sprzętu
powinna być pierwszym sygnałem, że coś jest nie tak. Dell, HP itp. są
droższe i to nie z byle powodu. Są o wiele bardziej trwałe, niezawodne,
lepiej wykonane. Za to się właśnie płaci kupując laptopa, konfiguracja
sprzętowa to sprawa drugorzędna.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl