Rozszerzenie ilości pamięci-jakie moduły?

Autor: kaJ <kaj551_at_[wt>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:45:41 MET DST

Witam,

 Planuję zwiększyć ilość pamięci w swoim kompie, proszę doradzcie mi
jak mam dobrać ilość i rodzaj aby było to rozwiązanie optymalne..
Płyta to Abit AA8 Duramax-intel 925X+ICH6-R, 800MHz FSB,LGA 775,Dual
Chanel DDR2-533, Procesor Pentium 4/3000. Jest cztery sloty pamięci w
dwóch gniazdach obsługujące DDR2 do wielkości 4GB. W tej chwili jest
2x512 DDR2/533 i działają w dualu. Chciałbym zwiększyć ilość pamięci do
2GB. Czy dołozyć następną parę 512MB, lub wyjąć te które są i zakupić
2x1GB. Rozumiem że gdybym chciał dodać do tych obecnych to należy kupić
z tką samą częstotliwością taktowania czyli 533. Natomiast gdybym kupił
2x1gb to czy mogłyby one być z wyższą częstotliwością, tak że mógłbym
je potem w przyszło9śći wykorzystać przy ew. wymianie płyty i procesora
i czy działały by one w dualu na mojej obecnej płycie?

--
pozdrawiam
kaJtek