adym pisze:
> Sugerujesz, ze dziś ściganie sie w tych parametrach to wyścig tylko o
> klienta?
W wielu przypadkach tak. Szczególnie biorąc pod uwagę, że
często różnice wynikają nie tyle z różnego czasu reakcji
matrycy, ale z różnej metodologii pomiaru.
> Nie miałem okazji sprawdzenia tego w bardzo szybkich grach FPP zwłaszcza
> w trybie multiplayer ale to chyba mogą być te skrajne okoliczności.
Mogą. Ale przy okazjonalnej grze nie stanowi to problemu.
> Natomiast w pozostałych czynnościach w 100% smużenie nie stwarza dziś
> żadnego problemu.
No właśnie :)
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Administrator, Politechnika Śląska | \................... Microsoft MVP ......................../Received on Sun Apr 13 19:45:32 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 20:52:02 MET DST