Re: czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:46 MET DST

derwisz75 pisze:
> jest sobie HP nx7300 z VHB (1 GB RAM) i dodatkową toną softu od HP,
> zamówiłem płytki systemowe z HP i przyszła jedna z VHB a druga ze
> sterownikami,
> czy jeżeli wywalę wszystko z twardego (łącznie z partycjani przywracania)
> i zainstaluję najpierw VHB z pierwszej płytki a potem dogram tylko
> sterowniki z drugiej,
> to będzie chodzić ? trochę szybciej ? i czy o czymś jeszcze powinienem
> pamiętać ?
>
> bo nie korzystam z oprogramowania HP, a katalog visty zajmuje u mnie 7,5
> GB,

> [...]
To właściwie nie na temat, bo mówię o działaniu pod XP ;) Pracowałem
jakiś czas na nx7300 - C2D T5500, 1GB, XP Home. Z programów od HP mi się
osobiście podoba Wireless Assistant, a już na przykład Quick Launch
Buttons jest wręcz niezbędny - bez niego będziesz miał "wykrzyknik" w
menedżerze urządzeń. Więc te dwa programy polecam, reszta chyba nie jest
jakoś mocno potrzebna, chociaż w sumie nawet sie nimi nie bawiłem, co
najlepiej dowodzi, ze nie były potrzebne :)
Mimo wszystko niech się lepiej wypowie ktoś, kto już przeinstalowywał
system na tym kompie, bo ja nie sprawdzałem, bez czego komp będzie działał.

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)