Re: czy ktoś tak robił z laptopem z vistą ? (HP i ich soft)

Autor: Michal <bruneros_no_spam_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:45 MET DST

> wywale to "criodental" - to jest to coś co chce ciagle zapamiętywać hasła
> ?

tak to to... ma toto w sumie zastosowanie jak masz czytni klini
papilarnych...
zapamietuje haslo a potem przeciagasz paluchem i juz...

a tak poza tym jeszcze w cridental jest narzedzie do haslowania biosu...
hp keys - tez bezuzyteczne na tym lapku - bo nie ma klawiszy skrotow do
odpalania aplikacji itd.

generalnie hp laduje standardowy zestaw softu nie patrzac czy w tym danym
modelu bedzie mial on zastosowanie

najpierw zaczalem kombinowac ze zwykla instalka ze stacjonarnego
ale wymagala wlozenia sterownika na dyskietce do SATA :-)

zintegorwalem sobie ten sterownik z instalka (xp lite czy jakos tak)
i poszlo bez zarzutu :-)

dalej kombinowanie ze sterownikami - xp nie rozpoznalo
wbudowanej sieciowki (u mnie sa broadcom a nie intela)
i na stronie hp nie bylo stera niej, everestem zczytalem model i znalazlem
sterownik
na stronie broadcoma

i w zasadzie wsjo :-) cos tam jeszcze byly jakies jaja z dzwiekowa karta,
ale zwalczylem problem :-)

> jakiego masz XP ? HP-owego ? i co było problemem ze sterownikami

potem zgralem od kumpla z pracy recovery od nx7400 z XP home
(to w zasadzie to samo)

> szukam kogoś teraz z XP do nx7300 wydanego przez HP aby sobie wypróbować,
> ale nie mogę nikogo znaleźć, nie chce instalować jakiegoś innego XP,
> chcę mieć w właściwościach systemu i windows ikonke HP,
> dedykowany dla HP

z nx7400 jakas paczke znalazlem hp customize czu cus...
wgrywa tapety i dodaje domyslne ustawienia hp