Re: A jednak ! Phenomy w procesie 45 nm już za 3-4 miesiace !!!!

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:42 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Jeżeli ktoś miał kupować komputer już teraz, bo potrzebował,
> to kupi, ale nawet nie Phenoma, ale Athlona X2 albo Core 2
> Duo/Quad, bo są tanie i wystarczające. A jak ktoś nie potrze-
> buje nowego zestawu i chce czekać na szybszy, doskonalszy
> sprzęt, to w sumie można tak czekać praktycznie w nieskoń-
> czoność.

Niby tak, ale zobacz. Mam np Maszynę z AMD Athlon 2800XP. Dział jak
działa dobrze znośnie ale już powoi brakuje mu mocy - min mowa o
renderingu Video. I nie polecę teraz do sklepu i nie kupie pierwszego
lepszego z brzegu bo musiałbym wymienić 5 podstawowych podzespołów.
Grafikę, Zasilacz, CPU, RAM, I Płyte Główną.

> Jedynym zyskiem z wprowadzenia nowego Phenoma 45 nm będzie
> pewnie znacząca obniżka cen starych Phenomów, dzięki której
> będzie się można zastanowić nad ich kupnem :)

I o to chodzi :)