Re: Laptop do 2,5 tys

Autor: spdk <mike.pawlik_at_youregonnadiesoon.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:30:40 MET DST

PSYLO pisze:

> Z całym szacunkiem, ale to co piszesz to głupota.

Niestety, bardzo czesto tozsama z normalnoscia. Ja nie oceniam, tylko
podaje fakty. Rozwiazanie nie jest sluszne dlatego, ze wydaje Ci sie
rozsadne, tylko dlatego, ze jest akceptowalne przez pytajacego. Moja
odpowiedz to tylko jeden z kamykow w tym stosie. Bedziemy teraz
porownywac, kto ma wiekszy kamyk? :-)

> Badziewny Acer się będzie lepiej prezentował niż ładna obudowa MicroATX
> + 22-calowy panoramiczny monitor? Według mnie nie, ale to już kwestia
> gustu.

Z ogromnym naciskiem na to ostatnie slowo. Badziewnosc acera nie rzutuje
na jego schludny, nieinwazyjny wyglad, jaki zapewni Ci wlasciwie kazdy
dostepny w sklepie notebook.

--
Pozdro! Michal aka spdk @ mike kropka pawlik at gmail kropka com @
"You have played Guitar Hero enough to reach 1 million points!