Re: WINXP SP2 nie widzi dysku USB i prosi o sformatowanie

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:26 MET DST

Easy Recovery już ściągam, ale zawczasu spytam o jakiś know-how, krok
po kroku, bo próbuję tu już tym TestDiskiem i ni w ząb nie rozumiem
tych poleceń. Nie bardzo wiem, czym różni się tablica partycji, od
tablicy alokacji, etc. Bardzo to skomplikowane (nawet po lekturze
plików pomocy), a nie chcę namieszać, bo sprawa delikatna :) Czy
EasyRecovery wbrew swojej nazwie :) jest podobnie skomplikowany, a
jeśli tak, to czy można prosić o jakieś wskazówki?

Reasumując mój post początkowy: Zrobiłem nową partycję na dysku z
NTFS, bez formatowania i mam dysk z RAW. Jak, krok po kroku,
przywrócić stary system plików i/lub odzyskać dane, przy pomocy Easy
Recovery, lub TestDiska, lub innego programu (DFSee na przykład?)

Dzięki i pozdrawiam
Michał