Re: ATI Radeon 9550@9600?

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:24 MET DST

::-::dysmorfofob::-:: pisze:

> A chlodzenie jakie tam jest i czy daje rade chlodzic bez modyfikacji?
> Tez niesmialo robie przymiarki do podkrecenia R5500 ale Gigabyte`a z
> pasywnym chlodzeniem . Moze ew. z doklejonymi radiatorami na kosciach
> pamieci.
> Pytanie dodatkowe do praktykow: czy doklejenie radiatorow do kosci
> pamieci daje zauwazalne efekty?
>
> ::f::

ja podkleiłem profilaktycznie, bo już inne pamięci w kartach wcześniej
zdarzyło się przygrzać :), R9550 450Mhz GPU (i powinno bez problemu
więcej z lepszym nawiewem na kartę) i pamięci 250Mhz (tu wolałem nie
przesadzać ze względu na wcześniejsze doświadczenia :) - pamięci po
prostu spalisz, a jak przesadzisz z GPU to najwyĹĽej nie odpali siÄ™,
sypnie artefaktami, czy komp się zawiesi, ale obniżysz i będzie OK. a
pamięci jak przesadzisz to po pamięciach..