Re: [Tualatin] Celeron1GHz vs PIII 1,26GHz itd

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:24 MET DST

OMSON pisze:
> Też tak myślę ale nie mam niestety szybszego na zbyciu poza SATA :)

no to trzeba szukać kontrolera SATA na PCI :)
ja mam taki ciekawy zestawik:

P3 550Mhz, 256 MB SDRAM (dekstop od HP), wbudowana grafika w płytę itp,
do tego kontroler Sil3112 na PCI i Seagate 320GB 16MB SATA.. chodzi
wyraźnie lepiej niż szybsze maszynki ale z dyskami odpowiadającymi im
"czasowo" :)
nie pytajcie czemu taki egzotyczny zestaw, takie miałem części pod ręką
to takie złożyłem :)
ps jeden kontroler SiL3112 na PCI mam na zbyciu z modernizacji innego
komputera (kupiłem płytę z SATA na pokładzie)
pozdrawiam