Karta dzwiekowa - mikrofon

Autor: r <kk_at_dd.kk>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:21 MET DST

Witam
Jan nagrywam dżwięk to nagrywa tylko jak zaznacze w opcjach nagrywania
'Stereo Mix' - ale i tak bardzo cicho

jak wybieram mikrofon to praktycznie nie działa.

oczywiście dałem suwak na maksa; testowałem w zaawansowanych wzmocnienie
sygnału i nic.

czy może być tak że ta karta jest uszkodzona np przez wkładanie mikrofonu
przy włączonym kompie.
jakie mogą być inne przyczyny.

testowałem na trzech mikrofonach.
zastanawiam się czy jak kupie osobną karte to czy coś sie zmieni?

Płyta Asrock K7S41
karta zintegrowana C-Media 3D Audio (AC97)