Re: X-FI a Audigy 4

Autor: grafi <grafi_at_xxx.poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:19 MET DST

TW pisze:
> Co lepsze
> W związku z modernizacja PC (w tym absolutne wyciszenie do muzyki)
> zastanawiam sie nad karta muzyczna. Obecnie posiadam SB Audigy 4 a mysle
> nad CREATIVE SB X-FI XTREME AUDIO.
> Przeszukujac net doczytalem sie opinii, ze X-FI XTREME AUDIO wlasciwie
> tylko z nazwy jest X-FI bo w rzeczywistosci chipowi blizej do starego
> Live! a prawdziewe X+FI zaczynaja sie od X-Fi mX XTREME GAMER-FATALITY PRO.

O XF Audio raczej dobrych opinii nie ma. Mi sie udalo kupic jedna z
ostatnich sztuk XM i jestem zadowolony (historycznie SB64, SB Live, SB
A4, i wlasnie XFi XM). Mam ja polaczona z Logitechami Z5400 i graja
naprawde fajnie. Przy dobrych glosnikach odczujesz roznice miedzy A4 a XM.

Audio odpusc i wez XM. Na allegro sa jeszcze nowki

grafi