Re: X-FI a Audigy 4

Autor: Czyzyk <bleble_at_blabla.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:14 MET DST

> Nie zaprzeczam, gdyz pisalem to "z pamieci" :)
> Pytanie jednak pozostaje otwarte - warto zmieniac czy nie :) ?

Powiem tak, swego czasu mialem Live-a, przy okazji zmiany komputera
wymienilem go wlasnie na X-Fi XM, roznica w dzwieku jest oczywista na plus
X-Fi. Calosc mam sprzezona z zestawem Logitecha Z5500 i gra to calkiem
przyjemnie. Bardzo dobra dynamika dzwieku. Wszystko zalezy od tego czego
oczekujesz od karty. Nie sluchalem nigdy Audigy4 wiec nie mam skali
porownawczej
Ze swojej strony polecam X-Fi ;)

pozdr