Re: jaka klawiatura z kontrastem liter..?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:09 MET DST

Rafał <nieznane@w.pl> wrote:

> Na mojej Ultra X Flat Logitecha, którą mam od roku (i sporo na niej juz
> napisałem) - nie widze najmniejszych ślaów jakie opisujesz na samych
> klawiszach, wszelkie oznaczenia są wyraźne, nie wytarte, bez śladów
> użytkowania i to pomimo "wygładzenia" klawiszy.

Owszem, po 2 albo 3 latach klawisze są czytelne (chociaż mat wytarł się
na połysk w dolnych rzędach), ale same mocowania klawiszy to pomyłka
(mam wyłamanego scroll locka), podobnie jak jakość tego srebrnego
lakieru (już po roku się wytarł i w kilku miejscach widzę goły plastik).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/