Re: [Tualatin] Celeron1GHz vs PIII 1,26GHz itd

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:08 MET DST

tommy pisze:

> Jak tylko do grania ma sluzyc to kupic mu ps2, ceny wcale nie sa wysokie, a
> dzieciak bedzie mial 100 razy wieksza rachode z grania. Osobiscie nie widze
> sensu ladowania w taki komputer jakichkolwiek pieniedzy, bo przyrost
> wydajnosci bedzie nieodczuwalny.

Zauważ, że jak dotychczas wszystko jest za friko. Nakład finansowy
potrzebny na zakup lepszej grafiki będzie ze sprzedaży oryginalnych
komponentów z tego kompa HP, które siedziały w nim fabrycznie. Mnie
zależy w tym momencie na wiedzy czy jest sens wydawać kasę na lepszego
procka (jakieś 45 zł z wysyłką za PIII 1,26GHz), tudzież coś jeszcze
dodawać na grafę wydajniejszą niż Radek 9550, którego rozważam w kwocie
ze sprzedaży starych części? Generalnie chce jak najtaniej coś zrobić
albo w ogóle nie ponosić dodatkowych kosztów.
Dokładnie o sugestie w tym zakresie mi sie rozchodzi.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.