Re: usb - sata

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:03 MET DST

Proces Maciej Ananicz <naxrmoo@gmaixl.com> zwrócił błąd:

> Ok, wielkie dzięki. Ważne, że ten system działa. Z zasilaczem będzie ok,
> to tylko ma mi służyć w domu. Szkoda tylko, że tego modelu nie znalazłem
> w kraju, mam nadzieję, że to co można dostać na allegro będzie równie dobre.

Akurat tamto nie jest specjalnie wybitne, po prostu dobrze działa, na
allegro też jest parę modeli, niektóre podejrzanie podobne:
http://www.allegro.pl/item280484783_adapter_usb_sata_ide_2_5_3_5_3_in1_box_wys24h.html
http://www.allegro.pl/item282106029_adapter_usb_2_0_ide_2_5_3_5_sata_i_ii.html
http://www.allegro.pl/item282948848_jedny_niezawodny_adapter_sata_ide_usb_2_0.html
itd. Ten R-Driver nie wygląda źle, nie ma tylko wyłącznika. No i z
rzadka taki problem:
http://www.dansdata.com/usbadapt.htm

Generalnie warto zwrócić uwagę na gwarancję i żeby zbędnych kabli nie
było za dużo IMO.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8