Re: Przejściówka IDE -> SATA - działa to?

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:57 MET DST

Użytkownik .Peeter napisał:

> Działa to w ogóle i nie przysparza problemów? Chciałbym za pomocą
> tego podłączyć dvdrw, a dyski zostawić na IDE...

Ja używałem takich przejściówek, właśnie produkcji GB. Działały bez
problemów, zarówno z HDD, jak i z DVD-RW. Problemów z nagrywaniem nie
zauważyłem.
Miałem problemy z rozpoznawaniem czasami jednego z dysków podpiętych
przez tę przejściówkę, ale to samo jest gdy mam normalny HDD SATA
podpięty, więc moim zdaniem to raczej jest wina płyty.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl