Re: tak se mysle - domowe media center.

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:53 MET DST

Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Czyli co?
> Zwykly lekko wypasny blaszak uciagnie 2-3 zestawy TV i DVB-S streamowane po
> Lanie? W sumie moge uwierzyc...

nie wiem jak jest z telewizja analogowa bo na niej polozylem krzyzyk juz
dawno, nie znam softu (nie wiem czy jest serwer obslugujacy pare kart), ale
zakladajac ze jest, i jest to sygnal SD t spokojnie zaproponowana
konfiguracja obsluzy kompresje powiedzmy 4 strumieni, oczywiscie jest to
kwestia zastosowanego kodeka, jezeli chodzi o DVB-S to maszyna klasy p3
tualatin spokojnie obsluzy 4 strumienie (mniejsze wymagania niz tv
analogowa), co wiecej sygnal mpeg2 SD spokojnie przepchniesz przez LAN 10mbit.

to co masz w kablowce i tak pochodzi z satelity - nie podazaj ta droga,
odrzuc ja ;)