Re: skaner A3 ktory dobry

Autor: Arek <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:52 MET DST

On Tue, 18 Dec 2007 23:01:34 +0100, Fiodor <fiodor@post.pl> wrote:

>oczywiscie tylko mustek, jest na szybszym usb
>i ma wieksza rozdzielczosc optyczna

Takiego Musteka mamy w robocie i niestety zadowoleni z niego nie
jesteśmy. Pomijając już to, że lampa bardzo długo się nagrzewa, to
dość często się wiesza. Był nawet z tego powodu w serwisie, ale wrócił
z adnotacją że jest w pełni sprawny. Skalibrować się go nie dało -
program do kalibracji nie potrafił rozpoznać zeskanowanego wzorca
(który jest dołączany do tego skanera) - po kilku próbach odpuściliśmy
sobie, jednak dla kogoś komu zależy na wiernym oddaniu barw może to
być pewien problem...
Ogólnie - są z nim same kłopoty i powolutku przyczynia się nam do
rozstroju nerwowego. Może po prostu trafił się nam jakiś wadliwy
egzemplarz, a może nie... Trudno powiedzieć...

--
A.