Re: Dysk zewnetrzny 500 GB - czy i jakie partycje?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:50 MET DST

Escorpion wrote:

> Tak rozumujac, to i kompa tez moga ukrasc, a i upasc moze rowniez. A Ty gdzie
> przechowujesz zdjecia? Na CD lub DVD?

Z racji tego, że już raz byłem ofiarą powiedzenia "tylko twardziele
robią backupy", oraz tego, że zawodo zajmuję/zajmowałem się polityką
bezpieczeństwa danych mam swoje metody (mam przynajmniej dwie kopie
ważnych dla mnie rzeczy, których nie było by jak odtworzyć).
Mam o tyle dobrze, że mam dostęp do sporych zasobów dyskowych,
więc nie widzę problemu we wrzuceniu tego w zaszyfrowanym formacie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,