Re: Przejściówka IDE -> SATA - działa to?

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:47 MET DST

.Peeter wrote a message concerning to following matters on 2007-12-19 15:12:

> Obawiam się, że mogłoby nie starczyć. :)

> A to jest fajny pomysł, szkoda że kieszenie tego typu są
> w cenach napędów dvdrw. :D

ale bedziesz mial pewnosc, ze Ci kieszen zadziala DVD-RW. jak widac z
wypowiedzi uzytkownikow innych dot. tego tematu, czasem cos nie halo z
przejsciowka. :)

zostaje jeszcze podlaczenie dysku w kieszeni przez Firewire ...

sa to jakies rozwiazania, ktore warto rozwazyc ... ja kupujac plyte szukalem
takiej, ktora bedzie miala 2 kanaly IDE .. i udalo mi sie znalezc ... ale
nastepny krok to kupno napedu optycznego na SATA ... moze i tobie to pomoze ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski