Re: Wymiana nagrywarki DVD w laptopie

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:43 MET DST

> Chcialbym wymienic naped optyczny w laptopie HP Compaq nx7300. Stary
> naped to TSST TS-L632D, nowy - PIONEER DVR-K06.

Ja bym sie raczej martwil czy nowy naped bedzie pasowal. Zmienialem w swoim
dellu fabrycznego nec`a na nowy naped hd dvd od toshiby. Wymiary niby
standardowe a po wlozeniu wydawalo sie ze naped krotszy, bo panel przedni
wchodzil gleboko do srodka. Na szczescie mocowanie panelu przedniego bylo
takie same w obu napedach i po wymianie lezy idealnie.