Problem z Drukarką HP400

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:41 MET DST

Mam tą właśnie drukarkę, i mam z nią problem, po włączeniu zasilania
karetka przesuwa się ok. 3cm, i staje, a wszystkie 3 diody zaczynają
mrugać na pomarańczowo, próbowałem odłączyć zasilasz, ale jak się
podłączy to znów jest to samo, co uległo uszkodzeniu i jak to naprawić
??, jeśli się uda to drukarkę komuś oddam, za pomoc, dzięki.