Re: przedluzacz DVI => HDMI

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:41:37 MET DST

Użytkownik "kamaxPL" <kamaxik@spam.nieLUBIANY> napisał w wiadomości
news:fkachi$qcj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam,
>
> może ktoś już to przerabiał wcześniej
> chciałbym podłączyć pc-ta do lcd tv za pomocą takiego kabelka
> jednak mam problem bo tv wyświetla brak sygnału

Musisz skonfigurować połączenie dvi-hdmi w sterowniku karty graficznej, jest
tam odpowiedni kreator.
Sam mam złe doświadczenia z takiego połączenia, bo chociaż na początku
wszystko zadziałało ok, to gdy mój telewizor lcd był 1 dzień podłączony z
komputerem za pomocą tego kabla, naelektryzował się ładunkami
elektrostatycznymi i przestał działać (był tylko czarny ekran, a później
różnokolorowe pasy). Pomogło odłączenie kabla od telewizora i odłączenie
telewizora od zasialania na kilka minut. Po tym wypadku zdecydowałem zwrócić
kabel i zapomnieć o połączeniu dvi-hdmi.

Pozdrawiam
Leszek